It's all good

Var en alldeles lagomt hektisk dag på jobbet. Massa folk idag igen men man hann prata lite med varandra och allt flöt på bra hela dagen. Jag var hemma vid 19.30 och då solen faktiskt sken (!) så bestämde jag mig för att dra ut och jogga. Det var innan midsommar sist det hände så det var liksom dags. Jag som dessutom har nya skor och allt, haha. Jag joggade 30 minuter helt utan paus i ett lagomt lungt tempo. Nöjd!

Då jag stretchat och duschat gjorde jag middag; fiskbullar med potatis, hårdbröd och en 2,8:a. Mumma! Nu sitter jag mest bara och myser av att ha lite träningvärk och att vara lite lagomt trött. Jo, ska väl erkänna att jag har TV:n på med, Real Housewives of N.Y". Ja, lagomt trött som sagt, alldeles lagomt program då, haha.

Jag känner mig lugnare angående bröllopet nu. Har dock inte bestämt något än men har däremot bestämt att vi bestämmer. Ja, vi gör som vi vill, vad det nu blir. Skönt. It's all good.

Nu ska jag nog äta hela champinjoner direkt ut konservburken. Det är sånt man kan göra då man är ensam hemma och slipper de fördömande blickarna.


Kommentarer
Postat av: Elleonora

Anledningen till att jag gick så tätt nu har med blodtrycket att göra. Dom vill ha extra koll när det blivit högre i fall jag behöver blodtryckssänkande. Blir jobbigt för moderkakan tydligen, den får jobba extra hårt då...



Hoppas det är bra annars! :)

Postat av: Pontus

Dessa hela champinjoner, hua vilket otyg! ;0)

2009-07-22 @ 08:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback