Regn och jobb

Nu är vi alltså tillbaka från minisemestern och det är åter vardag i Funäs. Känns ändå bra, även om man skulle önska att det var lite mer sommarväder. 13 grader och duggregn gör ju ingen glad.

Jag ska visa bilder från Sundsvallsresan framöver. Kommer ju hem vid 19 och då är inte bloggen prio ett jämt. Men snart så!

Ska alldeles strax gå till jobbet. Mirabelle och Pontus sover sött tätt ihop i vår säng. Hon vaknade vid 6.30 men verkade väldigt trött så jag bar henne till vår säng där hon sov till 7.45, då klev vi upp och åt välling och bytte blöja och kläder. Sen höll hon på att somna i min famn, men jag hade ju tyvärr inte tid med det så då bar jag in henne till Pontus och sen dess har jag inte hört dom så de sover nog sött båda två. Skönt för Pontus att få extra lång sovmorgon idag! Vi kör ju varannan morgon. Hoppas hon inte börjar bli förkyld bara, hon verkade ju som sagt ovanligt trött och då jag kände på henne tyckte jag hon var lite varm men å andra sidan hade hon ju då legat under mitt täcke och myst... Får se!


Kommentarer
Postat av: Jannice

Roligt att träffa er i Sundsvall! Hoppas ni fick en mysig helg trots regn & rusk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback