Titt-tut!


Kommentarer
Postat av: Lina (ja, bloggerskan alltså)

Hm, slogs just av en tanke; det heter ju kanske titt-ut, inte titt-tut?! Man tittar ju ut så att säga, ut ur gömslet? Hm, mycket man aldrig reflekterar över som barn...

2009-06-03 @ 00:07:20
Postat av: Sara

Kika gärna in på min blogg och svara på dagens fråga =)

Postat av: Johanna

HAHAHA! Vet inte om jag skrattar mest åt (eller med!) föräldrarnas glada "titt-ut!" (tror jag det är...) eller Bellas glada min!



Rutan gillar också att sitta sådär, spelade precis in en likadan film med en lika fånig mamma som ba "titt-uttttt, hihihihi, titt-uuuuut, hihihihi". Ska lägga ut den!

2009-06-03 @ 08:08:35
URL: http://johannaijakan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback