Rätt låt vann!

...trots att Malena ser ut som Cruella DeVille och att scenshowen är som ett avsnitt Glamour anno ´87. Men jag tror det är bra att vi skickar något annorlunda och hon är ju en världsstjärna i sitt gebit. Jag lovar att eurosvison 2010 kommer krylla av opera, ungefär som då det gick inflation i skinnkjolar och bongotrummor för något år sedan. 


Det bästa var ju då hon sträckte fram mikrofonen till publiken i refängen. "Eh, ja just ja, opera är ju riktigt folkligt och vi har redan lärt oss refrängen" ;0)

Kommentarer
Postat av: Hanna- Nytt läge

Hej svejs

Missade mama walk i dag. Såg ditt sms typ några minuter i tolv. I morgon kommer Näs och fixar dit vår svart dörr så jag måste vara hemma ( m har möte) men jag vill gäran hänga med det får kanske bli hos oss en stund. Är det fint kan vi ju gotta oss i snögrottan och spana in älgar och rävar ;) ja men bestäm du.

Postat av: Johanna

HAHA! Ja, jag skrattade också gott när hon sträckte fram micken sådär...publiken ba tyst. Roligt!

2009-03-16 @ 21:26:34
URL: http://johannaijakan.blogspot.com
Postat av: Linda

Håller med du, rätt låt vann! Trodde inte den skulle vinna och hade väl kanske hoppats på en annan låt, typ Sarahs. Men nu när denna vann, känner jag ändå efteråt att det var helt rätt!



Kan nog ha en fair chans i den stora tävlingen!

Hur är allt annars, hur mår gullungen? Och pappa Pontus? hade varit så kul att se er snart igen, kramiz

2009-03-20 @ 15:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback