Ett helt dagsverke innan kl 12.00!

Idag klev både jag och Pontus upp strax innan 06, ja Bella med men det var ju kanske underförstått? Det var Pontus morgon men jag la mig rätt tidigt igår så jag kände mig pigg och klev upp. Först försäkrade jag mig om att Pontus inte tyckte att en sovmorgon "slösades bort" och han i smyg skulle bli sur på mig som inte erbjöd honom att sova då jag ändå klev upp frivilligt, haha. Det var mysigt att vara vaken tillsammans alla tre. Vi åg lite på Barn-TV, Bella drack välling, klädde henne, vi åt frukost, klädde oss...Sen så städade jag och Pontus fixade "ramla-ner-skydd" till balkongen.  Det är bara stora kryss och alltså farligt för barn så nu har vi satt kompostgaller där, blev bra! Jag skurade även våra små utemöbler (de stora kommer ju imorgon!) och flyttade dem till framsidan. Sen så åkte jag och handlade medan Pontus var med Bella/byggde klart.

Nyss åt vi lunch, stekt korv och spaghetti, inget fancy alltså. Men Pontus stekte småtomater till och det är ju så gott! Jag åt fem och Pontus åt en =)

Så alltså, man hinner med mycket om man kliver upp tidigt!



  
Härligt med vår, äntligen!


Lunch hos Jocke o Johanna igår, Sigrid och Bella på golvet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar Bellas min på den sista bilden, så förvånad! Gölle!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback