Födelsedagskalas

Idag, några dagar för sent pga Mirabelles magsjuka/feber, firade vi Marcus 30-årsdag. Vi fick en suveränt god smörgåstårta som Hanna snodde ihop medans vi var där, mycket imponerande! Sen drack vi givetvis latte och åt god kaka, ett finfint kalas alltså. Marcus fick en single malt whiskey och blommor av oss och det uppskattades, kul.

Efter kalaset åkte vi hem och blev så trötta så vi somnade hela familjen i vår säng. Mirabelle och Pontus sover än men jag tycker mig höra Mirabelle så de kommer väl upp snart de med. Jag sov dryga 30 min och de har snart sovit 50 min, superskönt. Hon somnade ju iaf i vanlig tid igår men det här med att äta är fortfarande inte intressant sedan i måndags. Hon äter någon sked mat, någon sked dessert, lite gröt, vatten och som tur är välling, men det är inte jämt hon dricker så mycket vi,vill och som hon brukar göra. Hon är kanske lite tröttare än vanligt med, om än lite, så om hon inte börjar äta/piggnar på sig så får vi väl ringa BVC eller så i veckan.



Sleeping beautys, alldeles nyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback