Fullmatad vecka!

Måndag: Fika med Hanna o Marcus + barnen på Villan
Tisdag: Barnklädparty (Me and I) hos en tjej i byn
Onsdag: Kyrkis
Torsdag: -
Fredag: Sundsvall. Lunch på stan med mamma o pappa, middag hos och med kompisar
Lördag: Sundsvall. Ev träffa min ena bror + familj, eller kompisar eller Ikea. Middag hos mamma o pappa med farmor, mormor och morfar, ev ena brodern + familj
Söndag: Lunch hos Pontus farmor och farfar, middag på Vindhem med mamma och pappa
Måndag: Avtackning på jobbet, lunch hos Pontus mormor, klippa och färga håret, hem till Funäs.

Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det ska bli superkul att ses! Tror du att du kan ta med gravidboken Att föda, du lånade av mig? (kanske det var fler än en, kommer inte ihåg!)

Det är inte jag som är i behov av den, men min granne! haha

Vi ses snart! Kram

2009-05-25 @ 19:53:16
Postat av: sara

vi kommer på lördag kväll,synd dock att inte alla ska vara med på morsdag på söndag,hade varit mysigt!ses snart!

2009-05-25 @ 21:16:29
Postat av: Lina

sara: läsa mitt lina hjärta mamma och pappa inlägg så förstår du att jag vill ha ensamtid med dom, haha =)

2009-05-25 @ 21:57:27
Postat av: sara

jag förstår :)det var bara en tanke att alla tre barn hade kunnat uppvakta henne på morsdag tillsammans då ni var hemma...

2009-05-25 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback