Lina hjärta mamma o pappa

Jag älskar att umgås med mina föräldrar, ok hela släkten, men allra mest med mamma och pappa. Då jag är lite av en sladdis så har det ofta varit vi tre på semestrar, ute på restaurang, hemma sista åren då bröderna flyttat etc. Vi har helt enkelt spenderat mycket tid med varandra, och helt frivilligt! =) Nu har jag ju varit tillsammans med Pontus i snart tio (!) år så självklart har han varit med mycket "senaste tiden".

Till saken; vi åker ju hem pingsthelgen och tidigare idag ringde mamma och berättade att hon skulle boka bord på en av våra (sommar)favoritrestauranger till Mors dag, nämligen Vindhem på Alnö. Jippie! Det blir bara jag, mamma, pappa, Pontus och Mirabelle såklart. Svårt att bli av med henne, haha. Ska bli så mysigt och jag blev verkligen glad då hon berättade det! Förutom att umgås med mamma och pappa (och Pontus o Bella såklart) så älskar jag ju att gå ut och äta så det kan ju inte bli annat än perfekt så länge Bella samarbetar med oss! Åh, jag längtar verkligen till nästa helg!

Denna helg är inte så pjåkig den heller för den delen. Pontus är ledig lör-sön och hans föräldrar kommer hit så vi ska nog mysa och äta gott då med. Tycker jättemycket om att umgås med dom också =)


 
Pappa och jag på Vindhem sommaren 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback