Kanonhelg!

Spenderade ju en vecka i Sundsvall och det var väldigt kul. Pontus åkte ju tillbaka hem redan på tisdag men det var faktiskt mysigt att få leva vardagsliv med mamma, pappa och Mirabelle. På fredag åkte vi iaf hemåt, jag, Mirabelle, mamma och moster. Vi har haft en tokmysig helg med god mat och gott vin, massa Bella-bus, promenader, lite byshopping (mest mamma såklart, haha) och "egentid" med mamma och moster då Pontus tog Mirabelle. Det senare var supermysigt! Vi åt lunch allihopa på Loftet och efter en stund gick Pontus och Mirabelle hem men vi satt kvar och pratade och myste. Inte så ofta vi ses så och det var verkligen kul!


  
Bella och mormor åker kana / Bella leker "testa-tio-mössor-leken"


Only for you faster!;0)


Det blev lite tyst idag då det plötsligt var som vanligt igen; jag, Pontus och Mirabelle här hemma i Funäs. Tyst men också skönt. Tror alla tre njöt av att bara vara vi. Så får vi ha det flera dagar nu då Pontus inte jobbar förrän torsdag! Lite trist väder men nåt ska vi väl hitta på! Men vi ska väl se till att träffa lite andra med. Känner bland annat ett visst sug efter familjen Loo! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

så söt Bella haha,

vi med vill hänga M är hemma inte jag då tyvärr iaf inte må, ti, on så han blir (vet jag) överlycklig om han får träffa er. Jag vill med så klart. kram kram

Postat av: Hanna

så söt Bella haha,

vi med vill hänga M är hemma inte jag då tyvärr iaf inte må, ti, on så han blir (vet jag) överlycklig om han får träffa er. Jag vill med så klart. kram kram

2009-11-08 @ 21:56:33
URL: http://www.blandvackrafjall.blogspot.com
Postat av: Maria

Kul! Jag börjar blogga igen (tror jag...) :)

2009-11-11 @ 13:28:44
URL: http://lind
Postat av: Maria

Kul! Jag har börjat blogga igen (tror jag...) :)

2009-11-11 @ 13:29:21
URL: http://lindstrombarn.blogg.se/
Postat av: Maria

TUVA o NORA tackar så mycket för breven de fick av Lilla Lo, de hoppade av lycka här hemma!! Vi är jättesugna på att komma upp till er, men att få till en helg innan jul känns nästan omöjligt. Men vintern är ju lång och januari/februari vore kanske nåt? Hälsa Bella och pussa henne från oss alla!

2009-11-12 @ 20:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback