37 jäkla minus!

Jag vet, jag svär för mycket om jag försöker bättra mig, tycker det låter så ovårdat och ja, obildat, men om det är 37 minus då man åker till jobbet och pedalerna och ratten knappt rör sig i bilen då får man väl fan svära!? Jodå, det blir mildare under dagen, la sig till sist på en bahaglig temperatur kring -23.

Behöver jag säga att jag längtar efter sommaren? Hoppas vi kan spendera några soliga dagar på Sportis i Sundsvall, är ju premiär för nya badet nu i sommar och allt! Sen blir det väl förhoppningsvis några dagar i torpet med, bara avslappning alltså. Ja, förutom allt fix och don i nya läggan förstås, men det mesta ska väl hinnas med innan sommaren! Vi vet inte än hur mycket, eller ens om, Pontus kommer ha semester i sommar. Om inte så har jag förvarnat mamma och pappa på att jag och Bella kommer våldsgästa dom och deras semester och det gick så bra, haha. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback