Eftermiddagsmys!

Då jag kom innanför dörren idag så sa Pontus direkt åt mig att sätta på mig utekläder för vi skulle ut på en liten utflykt, minsann. Medans jag klädde mig och Bella smög Pontus ut och grejade. Då vi kom ut visade det sig att Pontus och Bella under dagen hade byggt klart snögrottan som varit under produktion några veckor. Där inne hade Pontus gröpt ur hål som han satt ljus i och så var det ligunderlag utlagda och fika framdukat! Skitkul! Bella kröp in utan tvekan och satt snällt där inne säkert 20 min och fikade pepparkaka och lättdryck. Mysigt värre!

  
 

Annars är det mycket om Stockholm i huvudet nu. Shit, det här med boende verkar inte vara det lättaste. Pontus kräks av betong och höghus medans jag tycker det beror på läge och lägenheten i sig. Men visst vore det ulitamata ett mindre hus i typ trä med lite natur runtom... Jaja, det brukar ju lösa sig!

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad mysigt det ser ut. Tror nästan jag går ut och börjar gräva någonstans ;-)!!

2010-01-27 @ 10:44:14
Postat av: Jeanette

Gud vad mysigt! Och romantiskt :)

Postat av: Maria

myspys:)

2010-01-27 @ 19:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback