Skithelg

Nä, nu ska man ju inte måla fan på väggen men Pontus jobbar tors 15-23, fre 15-23, lör 12-24, sön 11-23. Jag jobbar 8-15 på tors + fre och är ledig i helgen. Ja, vad mycket vi kommer att ses! Dessutom har Pontus varit bortrest tisdag + onsdag och kommer inte hem förrän inatt. Jaja, det kommer väl en tid för oss med! På lördag förmiddag till exempel, haha.

Men helgen kan nog bli rolig ändå, fastän vi inte kommer få vara med Pontus vilket jag och Bella såklart vill mest av allt. Troligen ska vi åka till LillRamis med Loo's på lördag och sen hänga med Johanna och Jocke + Sigrid på söndag. Har inte sett de senare sen långt innan jul så hoppas det blir av!

Loo's träffade vi senast idag! Var trött och hängig efter jobbet så på väg till dagis sms:ade jag Hanna och frågade om jag och Bella kunde komma upp och hänga och det kunde vi. Tänkte först åka hem innan men direkt efter jag hämtat Bella åkte vi upp, alltså utan mat, blöjor eller egentligen plan. Men som vanligt så löste sig allt, så härligt att vara där! Barnen lekte superbra och jag tror minsann att Bella är lite kär i Vincent, hihi. Hon kramade honom hur många gånger som helst, utan att någon ens nämnde något om kramar! Men hon är väldigt go just nu, verkar ha ett stort behov av närkontakt och det får hon såklart så mycket hon vill av. Ja, dagtid alltså för att ha henne i vår säng på natten det sker bara i nödfall. Hon sover nu sedan två timmar men jag hör hur hon hostar och rör sig så jag vet inte om det kanske är en ny förkylning på g. Hon vaknade t.om för en timme sedan så jag fick gå in och vyssja lite. Händer typ aldrig. Hostade i morse med och då jag sa det på dagis sa personalen att "här har ungarna hostat sedan november", haha. Men ja, hoppas det stannar vi det och att det snart går över.



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback