Det här med Tumba för oss icke-08:or

Igår pratade jag med mamma i telefonen och då nämnde hon att min ena bror och familj hade planer på att hälsa på oss i Stockholm i sommar. "Åh, va kul", sa jag! "Ja, och han tänker nog ta husvagnen, om man vågar", säger mamma. Vadå, tänker jag, menar hon för att det är trångt eller för att man kanske inte får ställe en husvagn på gatan för bostadsrättsföreningen? "Vi får väl fråga först, annars får de ju plats hos oss", säger jag. "Ja, men jag menar risken för vandalisering och inbrott", säger mamma då.

Jag skrattade såklart, för det ska jag väl?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååå anki....hon i ett nötskal!vart tror hon ni ska bo egentligen????klart dom kan ta husvagnen,annars är det nog bäst att lämna bilen hemma också :)

2010-03-16 @ 21:06:37
Postat av: Jannice

Hahha, det där känner jag igen! Min lillebror frågade mig om det alltid är slagsmål i tunnelbanan och om vi har hemlösa i trapphuset.

Postat av: Maria

Haha! Ja vi bor nog hellre inne hos er än på en parkeringsplats! (eller det kanske finns nån camping i närheten?) Kul att hälsa på er i Stockholm också! Ett besök på Grönan med tjejerna kanske?:)

2010-03-17 @ 11:02:39
Postat av: sara igen

glömde skriva att vi också kommer i sommar, om vi får?

2010-03-17 @ 11:36:59
URL: http://saraskoglund.webblogg.se/
Postat av: Pontus

Självklart!

2010-03-17 @ 23:42:01
Postat av: Theres

Hej hej.

Förstod inte riktigt. Bor ni i Tumba eller ska ni flytta dit? // Theres

2010-03-20 @ 07:52:12
URL: http://www.trissidamer.myshowroom.se
Postat av: Lina

Theres: Vi bor i Funäsdalen nu (Härjedalen) men ska flytta till Tumba i april.

2010-03-20 @ 13:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback