Sundsvall i helgen

...och nej inte för att jag vantrivs här! Trivs ju super men nu blev det så att Pontus ska iväg på jobb hela helgen och då tänkte jag att jag lika gärna kan åka samtidigt så slipper jag vara ensam och Pontus slipper vara utan Bella "i onödan" så att säga, som det blivit om vi åkt en anna helg. Ska bli kul iaf! Mamma och pappa träffade jag ju nyss men annat löst folk var ett tag sen =) Dessutom fyller äldsta kusinen Tuva sex år och ska ha kalas på lördag så det blir roligt!

Igår var vi och tittade på syskonvagn. Föll lite för en Carena Double Swing. Någon som vet nåt? Verkade smidig, snygg och prisvärd. Får fundera vidare en stund till innan vi måste beställa snart!

Nu ska vi dricka thé och ha kvalitetstid! Kvällarna går sjukt fort! Pontus kommer hem vid 17.30, maten är äten och bortplockad vid 18.15, lek med Bella, kvällsbestyr med Bella, nattning av Bella, TV/dator och vips så är det dags för de vuxna att sova =)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej! Min syster har en Carena Swing, enkelvagn men hon är inte nöjd. Plastig! Hon föll också för det "bra priset" men idag känner hon inte att det var ett bra köp.

2010-05-06 @ 20:40:25
Postat av: Therese

Carena är ett billighetsmärke och det märks tyvärr, dålig kvalité på bromsar, typ, gnisslar mycket.

2010-05-07 @ 10:48:58
Postat av: Cajsa

Hej Lina! Jag har själv en Carena swing enkelvagn och jag är inte nöjd! Håller med Katarina..Plastig och känns inte som det är någon vidare kvalité. Vi valde mellan Carena och Baby travel och jag ångrar idag att vi inte tog baby travel. Vi föll oxå för prsiet. Vi har kompisar som har Baby travel och är jättenöjda!

/Cajsa

2010-05-07 @ 10:59:20
Postat av: Lina

Tack snälla för era kommentarer! Någonstans i bakhuvudet ringde en klocka om "budgetvagn" och så verkar kanske fallet då? Ska kolla BT noga, har också hört bara bra om den. Tack igen!

2010-05-07 @ 21:18:09
Postat av: Jennie

Du hade ju kunnat komma till oss o provkört i helgen!!

2010-05-10 @ 11:15:30
Postat av: Hanna

Hej hej är ni hemma i sthlm igen??? Vi har njutit av värmen i några härliga dagar och kom hem i dag och här snöar et för fullt har nog kommit ca 1 dm sedan vi for=( just nu är vi i djup depp barnen älskade det var väl less sol och värme;) men vi hua

Hoppas ni har det fint och har härlig vår

kram på er från oss

2010-05-10 @ 19:46:56
Postat av: Lina

Hanna: Hej kära vänner!



Jodå, vi är hemma igen och ser fram emot en långhelg tillsammans. Är ni lediga nåt nu då det är röd dag imorgon?



Vi har också ett uteplats projekt, av det mindre slaget dock. Ska bygga altabdäck/trall på baksidan. Blir rätt stort, eller iaf i jämförelse med gräsmattan men gräs är ju sjukt överskattat ;) Det blir i juni då Pontus föräldrar kommer ner så kan de hjälpa oss.



Annars har vi kommit bra i ordning tycker vi, skönt. Kom ner så fort ni har chansen!

2010-05-12 @ 07:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback