Födriver tiden lite med en lista

Det här med listor verkar ju viktigt för en blogg så här kommer den första:

Vart är dina föräldrar födda? Mamma i Hassela, pappa i Sundsvall
När kysste du en kille senast: 26 timmar sedan
Har du hånglat med samma kön: Lite, typisk fjortisgrej då jag var fjortis =)
Vilken kanal tycker du bäst om: SVT och 5:an
Jessica Alba eller Angelina Jolie: Angelina, verkar vara en god människa som kan ge lite till andra
Säger du dicken eller penis: Snoppen
Vem är sexigast Miss J eller Brad Pitt: Brad
Trådlös telefon eller trådtelefon: Trådlös
Kan du handla på en second hand butik: Kan och kan...Gör det inte iaf
Tatuering någonstans: Tassavtryck i svanken
Vem är du förtjust i: Pontus såklart!
Jeans eller shorts: Jeans, fast shorts när det är stekhett
Andvänder du puder foundation eller kastanievatten: Inget av det
Vart fikar du helst?: Sundsvall = Waynes, Jönköping = Bernads City eller Kaffebönan
Vilken butik hittar du alltid nånting i?: MQ - favvo!
Är du en klacksko-tjej eller en plattsko-tjej?: Plattsko, jag är ju t om plattfot, haha! Men stövlar har jag!
Vinter eller sommar?: Sommar allmänt, men vinter om man är i fjällen
Vem står dig närmast?: Pontus
Vem saknar du?: Familjen i Sundsvall
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp?: Sköna jeans
Till vilket land skulle du vilja åka?: USA: s östkust med Pontus
Vart ska du bo om 10 år?: Sundsvall? Norr om Dalaälven iaf!
Vart missar du ALDRIG att gå när du är i sthlm?: Hm, inget speciellt. Men det är en himla fin stad, slår GBG med hästlängder!
Skulle du dö för den du älskar?: Ja, det tror jag
Världens bästa uppfinning: Mobilen och sms =)
Sport du är intresserad av: Allt om det är VM eller EM
Mammagris eller pappas lilla flicka?: Mammas
Hur svarar du i telefonen?: Ja, Lina
Hur lägger du på i telefonen?: Ja, men vi hörs då, hej. Oftast =)
Har du någon dålig ovana?: Ser för mycket på TV
Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem?: ja nån finns det alltid som har roligare liv
Är du duktig i skolan?: Jo då, men det är ingen risk att jag bränner ut mig, haha
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade?: Ja, Bosvedjan i Sundsvall,september 1999

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback