Fjällen!

Funäsdalen bjöd på massa snö (ca 1,30 m), sol, vind och snöstorm - klassiskt aprilväder alltså! Vi åkte bräda, åt och drack gott, bastade och bara myste, hur skönt som helst!

Från snö till strand...Vi har bokat Thailandsresa!! 2-18 mars 2008 ska tillbringas på Koh Chang och hotellet Kacha Resort, yeah! Jag längtar så mycket! Vi blir en hel hög som åker: jag, Pontus, Mamma, Pappa, Bia, Sara, Isa, Marcus, Maria, Tuva, Nora, Ulla, Håkan, Eva. Haha, 14 pers! Hur kul som helst, men givetvis ska vi inte umgås i flock i två veckor, nej alla gör som dom vill när dom vill. Vill nu!! =)

image183
Vackra, vilda fjällen

Alex och Pontus

Vilt var det ja...

Men vi stod emot!

Pontus är söt i min bandana

Paus i värmestugan

After ski på balkongen


Kommentarer
Postat av: Elleonora

Värsta mysiga bilder juee. =)
Det gör ingenting att ni frossade mitt framför mig.
Jag ska inte bry mig. det är ju det liksom. :P

Syns i morgon.
Nu blire tv & tv.

Postat av: Jeanette

Vilken härlig fjällresa ni har varit på!! Resan ni bokat är nog inte heller fy skam ;-) Thailand är jag också sugen att besöka, har inte hört någon som varit missnöjd direkt. Kul att ni åker så många!! Kram

2007-04-25 @ 22:01:06
URL: http://vardagsdagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback