Fredag, redan?!

Jaha, nu var det alltså helg igen! Idag jobbar jag och Elle själva, går nog alldeles utmärkt. Har varit lugnt nu 1:a veckan efter semestern.

Ikväll ska jag och Bejbi äta middag här hemma bara han och jag och sen ska vi cykla ner till Drakbåtsfestivalen. Såg dock på vädret förut och det skulle visst komma lite regn på kvällen, får väl se hur mycket det blir.

Jag är ovanligt trött idag, var trött igår kväll med. Men trots det joggade jag och Bjebi igårkväll, mycket willpower där! =) Idag måste jag dricka mer vatten, var så grymt varmt och fuktigt i luften igår, säkert det som gjorde mig så seg.
 
Nu ska jag duscha innan jag sätter mig på gröna faran, den med två hjul =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh vad ni är hurtiga, hoppas själv på att få tillbaka suget efter träning nu när semestern snart är slut...

Postat av: Jankan

Hej! Oj va du bloggat, va roligt! Verkar som att du haft det kanon! Jag har precis kommit hem till datorn och börjat uppdatera lite;) Går det bra att jobba?

2007-08-10 @ 10:55:50
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Jannice

Japp, den här helgen och en vecka till.. sen är det agendaliv igen.. =/ Känns som att jag vill vara ledig resten av livet. Hahhaa. Jag tog med mig Alexandra från Luleå, så nu är vi roomies, ska på stan och luncha! Ha det gott!

2007-08-10 @ 12:17:38
URL: http://yanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback