Inte ett pip

Jag har inte hört nåt om jobbet. Det i sig kan ju vara lite illavarslande, eftersom de lovade svar den här veckan. Jaja, jag tänker inte roll over and die om jag inte får det, även om det såklart vore super! Jag har iaf världens bästa chef just nu. Efter en helt sjuk vecka med hur mycket folk som helst och massa spring så fick jag och Elle varsin jättefin blomma med ett kort där det stod "Bra jobbat! Trevlig helg, vila ut" + en flaska Asti Cinzano!! Hur gulligt är inte det?! Tack Anki!

Helgen har varit proppfylld med tjejmiddag + bio hos oss i fredags och lunch på stan, 30-årsfest och krog igår. Ja, kul och intensiv helg! Vi lunchade med ett par som vi aldrig umgåtts med, eller jo med killen men inte tjejen. Henke och Emelie heter dom iaf och vi hade hur kul som helst igår några timmar på Svenssons. Åt lunch och drack lite öl och bara surrade. Det var inte sista gången vi umgicks!

Nu ska jag och Pontus komma överens om vad vi ska göra idag. Han vill aktivera sig och jag vill åka ner på Slutatan och bara vara. Hm, förhandlingarna startar nu =)

Kommentarer
Postat av: Jankan

Rätt inställning till jobbet, vill dom inte ha dig, så är det ju ändå inget ställe du vill jobba på! ;) Du hittar drömjobbet snart, me promise. Hoppas helgen varit bra! /Jannice

Postat av: josephine

hoppas du får jobbet iaf. De kanske ringer imorgon!! :-) Vad är det nu för jobb du sökt? Kram

2007-08-27 @ 01:16:24
URL: http://www.joxzephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback