Tråkig onsdag

Eller, nä dagen var helt ok fram tills 19.00, men sen dess har det varit trist. Ush, jag brukar verkligen inte klaga men nu längtar jag verkligen till juni då Pontus flyttar hem för gott, på 100 %. Mäh!! Nu ringer han!! =)

32 minuter senare.

Åh, min baby!! Så kul att prata med honom. Skratt och skratt, haha vi har nog kul nästan jämt! Men nu längtar jag nästan ännu mer, och han kommer inte hem förrän nästa tordag. Då har det gått tre veckor sedan vi sågs sist. Men men. Det kanske känns långt till juni men till jul(lov) är det kort, sen ska han skriva uppsats vilket betyder att han är hemma mycket och så åker vi ju till Thailand om mindre än tre månader. Längtar!  

Nu är det Gothika på TV. Den är ju faktiskt riktigt bra. Jag tjuvkikar, men med ljudet av, haha. Ska kanske se den? Älskar skräck men är lite feg då jag är ensam hemma. A girl needs her beautysleep, ok? ;0)

Tjing!





Kommentarer
Postat av: Charming man

Kolla min blogg för julklappstips!

Postat av: Pontus

Hello Baby!

Jag längtar efter dig också; i ett regnigt, mörkt och jävligt Umeå kan jag bara tänka på dig - min solskensstråle! Inget går upp mot att höra ditt skratt!

Kärlek, P

2007-12-08 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback