Varför funkar det inte att lägga upp bilder?!

Nu då vi äntligen har bredband och jag har fotat hela lägenheten, då funkar det inte att lägga upp bilder?! Det funkar på Nightlife och det funkar att skicka bilder till Lofoto för framkallning så det är inte fel på dator eller bilderna...alltså är det blogg.se:s fel, blä!

Jag och Pontus har haft en supermysig helg! Och nu är det bara fem dagar tills vi ses igen! Den här gången hade vi fått väntat nästan två veckor... Nu till helgen åker jag till Umeå. Ska bli så kul att se hur Bejbi bor, haha kan inte smälta att det bara är 14 kvadrat. Ja, mysigt blir det ju iaf! =) Jag kommer upp kring 21:30 på fredag så då blir det bara att gå hem och se på TV och mysa, sen ska Pontus boka bord på någon mysig retaurang till lördagen (dubbla löner = suga' mama's buying!) och på söndagen åker jag inte hem förrän 21.25 så då ska vi sova länge och kanske gå ut och gå eller så....Längtar!

Nu ska jag se någon tokig film om några tokiga religösa fanatiker i USA, ja självklat på 5:an, got to love 5:an! Appråpå religion så läse jag något riktigt bra i DN kultur idag i ämnet sagt av Magnus Sundell, chefredaktör för den kristna tidningen Trots allt:

"Vi har frigjort oss så mycket från religionen att vi kan ha distans till den, rycka lite på axlarna till den. Den har inte längre någon makt över oss och vårt samhälle. Kombinationen religion och makt är aldrig bra. Man skulle kunna säga att vi har gått varvet runt när vi talar om kristendom idag. Nu har nyfikenheten på religionens verkliga innehåll vaknat igen, nu när man lyckats göra sig av med kyrkans tolkningsföreträde".

Bara att lyfta på hatten för Sundell!


Kommentarer
Postat av: Pontus

Hello Darling! Hoppas att det löser sig för dig med bilduppläggningen, du får väl felrapportera till blogg.se annars! Nu ska jag strax iväg på föreläsning, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra... dra hem och äta kanske. Jäjä, vi hörs snart sugar!

Puss&kram!
Pontus

2007-02-19 @ 13:05:40
Postat av: Eva K

Mmm, Sundell kan formulera sig! Min filosofi är att så länge människan befinner sig på jorden så kan det uppstå knäppskallar och -idéer i de mest "fromma" sammanhang, då vissa tror att de är i Himlen redan och mer heliga än andra. Jag behöver väl inte nämna några exempel?

Det ska bli kul att se bilderna från er lägenhet, jag är verkligen glad för er skull + jobb och allt.

Själv tänker jag skicka in mina papper för att starta mitt eget företag igen nu. Kan ju inte gå och vänta på att någon skall fråga mig om hur fantastiskt duktig jag är :) utan måste sätta igång och marknadsföra mig lite mer aggressivt om jag ska få in en fot i branschen någon gång. Jag har faktiskt några halvt-om-halvt-förfrågningar som skulle kunna bli någonting på sikt. Men ingen anställer ju folk "fast" för att göra en enda grej...

Postat av: isa och sara

vi kan lägga upp bilder!
kul att du är i bloggartagen igen!

2007-02-19 @ 18:07:52
URL: http://isalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback