Räkmacka!

- Ja, känns som om jag har bra flyt nu! Förutom jobbet så har vi faktiskt en lägenhet på gång, eller iaf så på gång som vi aldrig förr varit. Jag ringde på en annons om en 2:a i Skönsmon idag och jag ska titta på den på måndag. Tack vare lite kontakter så blir den vår om vi vill ha den! Hoppas hoppas hoppas att den är fin! I så fall kan vi flytta in redan i februari! =) Eftersom Pontus är i Umeå så ska jag ensam titta på den och det blir också jag som bestämmer om den är nåt att ha. Pappa ska följa med som moraliskt stöd och bollplank, skönt. - Att det känns som att allt snart löser sig har jag, mamma och pappa firat idag med oxfilé och vin, mumma! Pappa fyller dessutom år idag men han ska vi fira imorgon allihopa med smörgåstårta och grejer...Blir nog kul. - Imorgon ska jag ut! Har inte varit ute sedan fredagen innan jul så det är på tiden. Känner mig nästan lite nervös, haha. Jag har iaf planerat var jag ska ha på mig: Svart kortärmad bommullsklänning med stora plastknappar och fickor fram, svarta tajts och svarta, slimmade Nikesneakers med lite högre skaft och silvrig svoosh (svoosch, svoch?) Ja ni vet, loggan =)Problemet är ju att jag inte kan ha körkort och visakort nånstans....Hm, kanske får bli en stadstur i jakt på väska istället för träning imorgon? Har för övrigt börjat träna regelbundet igen! Jobbigt dock att behöva tvätta håret först på morgonen och sen innan krogen....För håret "håller inte" hela dagen, nej vill känna mig helt nystylad innan utgång. Jaja, värre problem än så finns ju här i världen =) - Eftersom mamma och pappas dator inte fattar mellanslag har jag försökt med - för att bringa någon ordning i styckeindelningen....Undra om det blir något mer lättläst? Mest lättläst blir det ju om jag håller det kort förstås så är väl dags att avsluta nu då...Bara en sak till! Idag då jag klippte mig (blev superbra) så färgade jag för första gången bryn- och ögonfransar. Blev kanonbra även om det syns väldigt lite på fransarna men det är för att jag har så få och tunna...Brynen blev asbra så nästa gång ska jag våga be dem ta liiite mörkare. Kläder: Jobbkläder dag (piké, svarta byxor + förkläde).Myskläder kväll. Humör: Oförskämt gott! TV: Let's Dance - heja Tobbe!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Hej Lina! Kul att höra att jobb & lägenhetspusselbitar börjar lägga sig på plats!! Vart tränar du någonstans?
Ha det!/Jannice

Postat av: Maria

´hoppas lägenheten är nåt att ha! härligt med flyt, livet går verkligen upp och ner och tur är väl det egentligen... ja affe o tuva hade så mysigt i bastun och det fick vara lördag på en fredag=) ses ikväll!

2007-01-27 @ 13:18:38
Postat av: maria igen

var på ett jättebra medelpass i torsdags, mycket snabbare och rätt mycket jobbigare faktiskt. tror det blir medel nu framöver. vilka dagar ska du träna till veckan?

2007-01-27 @ 13:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback