Bra byte

Jag lämnade tillbaka partytoppen från MQ idag och köpte istället två plagg av lite mer baskaraktär på Sisters. En supersöt cremefärgad typ stickad midjekort kofta med knappar och "snöre" i midjan samt ett senapsgult linne med ganska breda axelband. Mycket mer användbart, mer jag och för samma peng som partytoppen jag lämnade tillbaka. Bra jobbat!

Då Pontus slutat åt vi och hans mamma Marie lunch på Waynes, kyckling- och fetaostsallad såklart! Vi ska äta middag, eller snarare matig kvällsfika, hos Claes ch Marie ikväll. De har ju varit och åkt motorcykel i Danmark men Claes kommer hem ikväll kring 21 eftersom han verkligen åkte hela vägen ner och upp medan Marie tagit tåget, haha. Dock så åkte hon givetvis motorcykel i Danmark.

Nu spelar Pontus X-box. Jag har läst och sovit en liten stund, trots 12-timmars sömn inatt. Tänk vilken omställningen den dagen vi får barn. Kan inte direkt gå och slumra till när man vill då, haha. Hur som helst så är det så sjukt trist att det regnar hela tiden. Konstant sen i fredags...Men jag cyklade iaf till stan och hem. Japp, lite självgod får man vara då! =)

Kommentarer
Postat av: karolina

kolla bloggen nu da. har ska inte jobbas inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback