Lunch på Galtström

Idag lunchade jag och mamma och pappa på Galtström, Njurunda. Det ösregnade i stan men där ute sken solen och vi satt ute i bara t-shirt! Maten var dessutom super så alles gut helt enkelt! =)

Nu har vi precis ätit och Pontus tar en power nap i soffan. Jag lovade honom det mot att han följer med ut på Birsta City och kollar på mobiltelefoner, haha. Min nuvarande lever sitt egna lilla liv och filmar stup i ett, låser sig, glappar, minneskortet åker ur....Mm, är nog dags för en ny. Men jag har ju lite krav; den ska var billig (max 2000), vikmodell och ha radio. Det är det sista som kruxar till det, är ganska få modeller som har radio ju. Efter Birsta ska vi jogga med brorsan. Idag är dagen för invägning. Haha, så från och med ikväll ska jag tänka på hur och vad jag äter är planen. Men det ska´absolut inte bli hysteriskt på nåt sätt, bara sunt är planen. Och på helgerna tänker jag allt unna mig både god mat och då och då även dryck. Det sista är ju sällsynt nu med så det är knappast där problemet ligger. Skulle jag gissa vad som är sämst med min kost nu så tror jag det allt vitt bröd (love it!!) och socker. Mmm, ska se upp för det nu!

Nu ska jag väcka bejbi.

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: stina

va, inte den senaste mobilmodellen?! =)

2007-07-31 @ 12:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback