Mamma och jag

Det är så skönt att mamma också har semester nu. Har varit lite långsamt i två veckor i stort sett utan sällskap men nu har jag ju mutti! Igår solade vi på Sporthallen och idag har vi varit i Matfors och fikat hos mormor (morfar var hos morbror och målade/var hundvakt). Vi gjorde byn och handlade söta saker på en söt butik som heter Lantliv. Köpte (läs mamma köpte till mig) en toaskylt, en välkommenskylt, doftpåse till toan...Mm, var nog det. Imorgon ska jag och mamma baka thekakor, så grymt goda och myckt mer mättande än köpta, t om kaféköpta.
 
Shit, nu är det Morden i Midsomer!! Haha, thekaksbak och Chief Inspector Barnaby. Jag är jättegammal! ;0)


Kommentarer
Postat av: Fia

Hehe nä riktigt sånna blixtar såg vi inte. Men det var nog sånna utanför stan.
Man är ju van vid S-valls oväder som i förhållande till dom få jag har varit med om här nere verkar väldigt mesiga:-)
Haha, ja du sammlade nog många pansionärspoäng idag;-)

Postat av: Jannice

Hej Lina! Ser ut som att ni haft en mysig tripp i fjällen! ;) Jo, det är helt riktigt, jag är singel. Jag flyttade ifrån Mange vid sista april och köpte en tvåa i stan. Nu är huset sålt också, så allting känns jättebra. Kram/Jannice

2007-07-17 @ 22:23:38
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: elin

Vilken härlig helg ni haft! Fina bilder! Som info kan jag berätta att jag åxå sett DCI Barnaby samt har jäst i kylen som väntar på att bli bakad med! Haha!

2007-07-17 @ 23:18:21
URL: http://goldentexas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback