Slödag

Idag sov jag till 10:20, skööönt! Jag kikade ut då Pontus gick strax innan 6:30, för att kontrollera att det inte var fint väder. Det var det inte så jag slumrade vidare =)

Nu har jag kollat på Oprah som idag mest varit massa trams om något de kallar "the secret". Det är ett sätt att leva som går ut på att du själv har kontrollen och att "den energi du sänder kommer tillbaka"...Eh, ja typ som Earl och karma men eftersom det var Oprah så var allt superseriöst och SUPER speciellt. Jag tror på att vara snäll, då blir livet bra!

Nu ska jag diska, duscha, klä på mig och cykla till mamma och pappa. Pontus kommer dit efter jobbet och sen ska vi allihopa till mormor och morfar på middag. Ja, det blir min dag! =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Hoppas middagen i Matfors smakade, bruna bönor eller liknande antar jag? =) For förbi Slutgatan en sväng vid 14, men ni hade nog hunnit sticka redan då. Hade varit på VC i Nacksta och tejpat ihop Nora som slagit upp ett ganska djupt jack i pannan... Nu ska jag strax ge mig ut och motionera, jag och Marcus får jogga i skift, haha, trist att inte kunna springa tillsammans, men så är det med småttingar hemma...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback