Middag på O'learys

Japp, men inte förrän 20.00. Har nyss kommit hem men har iaf hunnit diska...har även tittat på högen med nytvättad tvätt men nej, det får bli efter midsommar =)

Jag och bejbi ska äta med Lotta o Alex, en dubbeldate kan man säga! Haha, skoj med lillLotta, som ju inte är så liten längre. Inte liten alls faktiskt. All fyra fick presentkort på Olearys i våra påskägg och det är för dessa vi ska käka ikväll. 

Imorgon direkt efter jobbet (vi stänger 14.00, jippie!) åker jag och Bejbi upp till torpet. Vi får hela torsdagkväll och natt för oss själva, sweet! ÄLSKAR som ni vet att vara i torpet så vi blir där ända till söndag. På fredag kommer Claes o Marie och på lördag kommer Lotta o Alex. Det blir mat, dryck, slapp, kanske lite bad på playan i Viksjö och ridning! Det är en årlig tradition att rida islandshästar midsommarhelgen, och så även detta år. Så kul!!


Nu ska jag ringa bror Bia för att kolla om han ev kan ta en titt på vår tuta i bilen som inte vill låta, inte bra för en tuta =)


Trevlig midsommar!


Kommentarer
Postat av: Fia

Va kul att veta att Torpet ligger i Viksjö, det vet jag precis vart det är! :-) En massa mygg kommer jag också ihåg :-D Ha en jätte härlig midsommar!!

Postat av: Lina

FIA: Det ligger mer precis i Västanåfallet, där Islandshästarna håller till. Men man måste masa sig uppför en brant och lång backe för att komma till torpet, som är det sista på vägen, en privat väg...Haha, ja vädigt mycket i skogen och väldigt rogivande alltså - trots en del mygg! =)Vi badar dock i Viksjö, finns inga bra playor i Mjällån ;0)

2007-06-21 @ 07:14:05
Postat av: Maria

Trevlig midsommar!!
ha så mysigt i torpet!

2007-06-21 @ 15:44:16
URL: http://lindstrombarn.blogg.se
Postat av: elin

hej! Japp, vi är så glada, inflytt 1/8. Sedan är ni välkomna till oss!

2007-06-26 @ 23:00:05
URL: http://elinis.blogg.se
Postat av: Akinnah

Hej! Det är ju Vickys kompis ser jag... Kul att känna igen en del bloggar här på nätet. Lät gott med Olearys, Chicken Alfredo är min favorit! :) / Annika

2007-06-28 @ 14:38:30
URL: http://akinnah.blogg.se
Postat av: Jennie

Hörrududu... nu e e dags för en update!

2007-06-30 @ 20:17:10
URL: http://jennie77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback