Mysig fredagkväll

Efter jobbet idag så gick jag direkt till frisören och blev kvar där två timmar, men fint blev det! Nu är jag snaggad, blond och nöjd! =) Bilder kommer imorgon, hade tvättat av sminket då jag kom på att jag lovat Elle att lägga upp bild och man vill ju vara fin första gången man visar en ny frisyr. First impression is everything heter det ju!

Efter frirsörbesöket gick jag hem till mamma och pappa. En snabb uppfräschning och ombyte och sen ner på stan för middag. Det blev Stadshusverandan, ett bra val. Menyn är indelad i länder och jag åt huvudrätt från Italien (lamm med risotto) och efterrätt från Spanien (vaniljcreme med hallon). Kul idé med länderna tycker jag! Var första gången jag åt middag där, har bara lunchat förut men det blir säkert fler middagar där. Jag älskar att äta ute, har gjort det enda sen jag var liten. Blir nog inte bara middagar på Stadshuset föressten, de satsar hårt i sommar med både Trappen och Verandan och sommarklubbar av olika slag...och en superfin innergård har de med! Sweet!

Efter middagen gick vi hem till Slutgatan och satt och snackade ute (gasolvärmare=världens bästa uppfinning) med Sara och Bia. De bor där tillfälligt innan de får tillgång till huset. Kändes som sommar, åh idag är det  ju JUNI, fantastiskt!!

Ja, och nu är jag hemma på Kuben....men jag ska tillbaka till Slutgatan om typ 8-9 timmar för frukost och sen ska vi på stan, blir nog en mysig lördag med! Skönt att ha sällskap då Pontus är i STHLM....

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad mysigt ni verkar ha på Slutgatan, en fast samlingspunkt för alla :) Roligt med länderna på Stadshusverandan, man får gå dit och äta någonting framöver. En av mina favoriter är Sju kryddor, jättegod mat och man får mycket på tallriken. Dock ingen riktigt bra uteservering.. Ha en bra helg, kram!

Postat av: Elleonora

nyfiken som faaazzz´n på nya frisyren & färgen...
Blev säkert jättefint. =)
I dag har jag varit i Peters stuga och bara mysit...
skönt med sådan värme som det varit i dag.
Men tyvärr har jag bränt mig på ryggen... även om jag försökte att inte vara så mycket i solen nu till en början. Är ju tyvärr lite känslig.
Ska blogga i morgon så kolla in då...sen är det ju bilder från min nya telefon som ska läggas upp... ska bara komma på konstruktionen... :P
Sköt om dig så syns vi på måndag.
Kramelikram.

2007-06-02 @ 21:51:08
URL: http://elleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback