Vill ha!

Hm, jag fick sjukt bra lön den här månaden och har lagt undan 10 000 kr till Thailandsresan nästa år, men då jag fick syn på de här godingarna på nelly.se så kanske jag måste låna lite av dessa 10 000....Hihi! Den svarta är den absolut snyggaste, och dyraste såklart, nästan 1000 kr...Har aldrig beställt från Internet eller ens katalog, vågar man?! Den svarta finns i XL och det tror jag är en bra storlek. Mm, får fundera över det här lite....



Jag och Bejbi har haft en helt fantastisk helg tillsammans, och han kommer hem nästa helg med, iiihh!!
Jag är så kär i karln, haha! ;0)

Kommentarer
Postat av: elinis

Hej Lina! Tyvärr kan vi inte komma hem i helgen, jobb och sånt du vet.. F fick messet och vi tackar för inbjudan, hoppas ni får skoj! :) Vilken härlig lön du verkar fått, jag blir avis! Jag gillar din aktivitet på bloggfronten, massa fina bilder!! Idag har vi varit i nkpg på valp-lek med kullen, fick tyvärr inte till ett enda bra kort. Härligt att ni får träffas nästa helg med! Kram Elin

Postat av: sara

KLART du vågar!!!här beställs både det nea och andra på nätet,jag föredrar doch faktura framför att uppge kortnr och dyl!

2007-03-11 @ 21:16:55
Postat av: Fia

Oj vilka fina! Den grå vore verkligen nått nu framåt vårkanten. Har aldrig köpt på Nelly.se men på lite andra små ställen och det har funkat väldigt bra hitills:-) Faktura är nog som sagt att föredra..!:-)

2007-03-12 @ 08:34:55
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Pontus

Hello Darling!

Så du är i shoppingtagen! ;0) Jag röstar nog faktiskt svart i så fall, tyckte den verkar häftig. Här i Umeå slaskar det, så mycket att jag verkligen längtar till våren nu.

Ja, jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Vi kanske kan höras något imorgon eller så!

Tack för en bra helg!
Puss

2007-03-12 @ 15:35:19
Postat av: Maria

Snygga kläder, ja visst blir man sugen på vår och sommarkläder nu när solen värmer så härligt på dagarna! Nalla inte för mycket på Thailandspengarna bara=)

2007-03-13 @ 10:39:48
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback