Gimme gimme

Give me more Britney!! Jag tror stenhårt på skivan, ska nog köpa den, på en affär, med fodral och allt, haha. Jag har iofs köpt skivor ganska nyligen men det var via Ginza. Ska kanske göra det nu med, smidigt och billigare. Gimme är iaf asbra tycker jag! Tack Elle!

Idag besiktade jag alltså vår kära Våffla och hon... han, den (?!) gick igenom utan 1:or eller 2:or. Dock läker den lite olja men jag behöver inte ombesikta. Jag var ju som sagt lite nojig inför besiktingen men jag är så stolt över mig själv nu! Det var inte så svårt; knappa in reg.nr, ställa sig och vänta och köra in. Det sista var inte svårt, haha. Besiktiningsmannen dirigerade mig lite men det var ju bara bra! Så fort jag klev ur bilen sa jag "jag ska betala, vart gör jag det?". Haha, tydligen skulle man ju betala till samma kille som kollade bilen så han bad mig att sitta ned och dricka kaffe, så då gjorde jag det. Men man kan ju undra varför; jag dricker ju aldrig kaffe på morgonen!? Snacka om att bara följa order, haha. Då jag satt där observerade jag en affisch om hur barn åker säkrast i bilen. På bilden satt ett litet barn bakvänt i framsätet och så stod det en text typ "Barn åker säkrast bakvänt och med urkopplad air bag". So far so good, men det ironiska är att det som skulle föreställa barnets förälder hade en hand på barnet och blicken mot barnet. Eh, regel nummer ett på körskolan; ha båda händerna på ratten och blicken på vägen?!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Jag ville ju se fiiiin hååååret! =) Syns ju i morron... men ändå... :P

Postat av: Fia

Duktiga du!:-)

Haha vilken rolig affisch, det verkar som att dom missade hela poängen:-)

2007-10-31 @ 08:01:26
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Jannice

Hej Lina!
Jag har utmanat dig på min blogg! ;)

2007-11-02 @ 09:08:07
URL: http://yanie.blogg.se
Postat av: Jennie

Haha, så sant! Bägge händerna på ratten!!

2007-11-03 @ 08:13:02
URL: http://jennie77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback