Söndag, igen!

Veckorna - och helgerna - går så fort! Jobbade igår och hej och hå vad vi fick jobba hårt! Jag och Sara slet så gott vi kunde så alla var nog nöjda och glada även om vissa fick vända i dörren för det var fullt....

Efter jobbet cyklade jag till mamma och pappa och vi beställde hem mat från Playa. Pappa och jag åt supergoda tacorullar och mamma åt en god (och stor!) nudelrätt med biff och grönsaker. Starkt och gott! Efter två Staropramen var det god natt för mig, gick och la mig 21:45 och sov till 09:45 idag - så skönt!  

Runt 13 idag tog jag en promenad till Marcus och Maria, var bjuden på middag kl 15 men hade inget att göra innan ändå. De bjöd på en supergod älggryta med massa gott i och ostkaka och bullar till efterrätt. Lekte "bu-jagis" med Nora och la pussel med Tuva, kul! Marias mamma Ulla var också där, trevligt.

Nu är jag hemma och håller på och tvättar. Trist men nödvändigt.... Imorgon ska jag och pappa kolla igenom bilen innan besiktningen på tisdag. Jag måste kolla var varningstriangeln är och så ska vi kolla alla lampor - onödigt att få påbackning på grejer man (läs pappa) kan fixa själv. Sen ska vi ut på Birsta City och kolla in alla nya affärer.  Fast jag har iofs inte alls mycket pengar den här månaden. Ska klippa mig och så har jag en överaskning planerat för Pontus den 17-18, hihi!

Längtar tills helgen, haha. På fredag ska vi på födelsedagsmiddag för Pontus syrra Lotta och på lördag ska vi ju på middag hos Henke och Emelie, nice!

Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback