Umeå vol 2.0

För andra gången under Pontus vistelse i Umeå har jag hälsat på! I helgen "gjorde vi Umeå" tillsammans och som vanligt då det gäller mig och Bejbi så blev det mycket mat och fika! =) Vi hade iaf riktigt skoj och det var skönt med lite miljöombyte. Umeå är jättefint!

image402
Pontus i sitt lilla rum. What you see is what you get!
Ok, det är en liten köksdel till vänster med spis, ugn och diskho men sen är det inte mer =)
image403
Pontus brevlåda.
image404
Jag på ett superfint kafé - Brobergs coffeeshop.
image405
Vi var på O´learys mellan 15-18,  vi åt och drack öl i ishink - slår ju champagnehink med hästlängder! Sen gick vi på bio och kvällen avslutades på ett kafé som visade sig drivas av Pingstkyrkan. Bra att kolla in konkurrensen! ;0)
image406
Viva Umeå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Ser mysigt ut det där! Pontus lilla krypin ser inte heller så tokigt ut, även om jag förstår att han längtar hem till lägenheten. Vi måste ta och ses nåt snart, längesen nu!

Postat av: Elin

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det! Pontus lya var verkligen "compact living" men mysig! Nu har jag läst så mycket bra om cafe Basilica att vi måste gå dit nästa vecka! kram

2007-10-18 @ 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback