Idol och grejer

Sett Idol nu....Hm, inte så där superbra, eller? Patrizia var ju klockren iofs, men sen var det lite skakigt. Amanda är ju grymt cool och Maries röst är så där skönt len. Men resten, nej tack.

Ikväll har jag ätit mat hos mamma och pappa, tittat på deras nya matta i matrummet (superfin) och gått ut och gått med dem. Jag har också betalat räkningar och lagt undan 5000 kr till Thailand! Det ser bra ut på solkontot, wieee!! Ska nog unna mig nåt nytt plagg den här månaden med. Är sugen på nån tunika/klänning och ribbade strumpbyxor. Skulle också villja ha ett par svarta stövlar, vill ha ett pa exakt likadana som mina bruna, fast svarta som sagt....Men det kanske blir att pressa ekonomin lite väl. Och Thailand går först!

Nu är det Desperate som gäller och sen blir det kanske lite läsning. Läser Marcus Birros "Flyktsoda", bra men inte super. Har dock snöat in lite på bröderna Birro, Peter Birro gjorde ju serien "Upp till kamp".

Saknar Bejbi. Tur att jag kan klänga på mina föräldrar, haha. Pappa skjutsade t.om hem mig nu ikväll. Ja, jag är 24 ;0)

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Jadu... jag har inte ens betalat mina räkningar. Men planerar att göra det inom vilka sekunder som helst. Nu vill jag sova. Har planer på att sova vid 23. Hoppas jag hinner. Tycker att DH va mer än ok ikväll... men sen idol... Patrizia... klart bäst av dom jag såg. Såg tyvärr inte Marie... missade det. Faaaazzznnn. Men men.... Syns i morgon.

Postat av: Pontus

Hej igen!
Var tvungen att gå in och titta på bilderna igen, de är så fina! Beträffande helgen så kommer jag såklart hem, jag längtar efter dig fruktansvärt mycket. Däremot kommer jag att behöva stänga in mig någonstans ett tag, hemtentan ska vara inne på måndag och jag börjat skriva idag (onsdag).
Jag återkommer med tider etc!
Kärlek!

2007-09-26 @ 11:56:00
Postat av: Eva K

Jaa du, strumpbyxor... När jag skall ut och ragga jobb så tar jag på mig "roliga" strumpbyxor eller tights för att över huvud taget märkas. På mässor, nätverksträffar mm. Det är Arbetsförmedlingens "råd inför anställningsintervju" i en skruvad version - de nöjer sig ju med att man inte skall glömma att torka av skorna när man går in...
Tips: på Lindex hade de just nu "tag tre betala för två" (vilket jag givetvis tog fasta på i förrgår när jag var i Skövde sist. De borde väl ha samma kampanj på In i "Sunkan"?)
Jag har inte följt Idol (har lite svårt för de där sårande kommentarerna) men hörde att Mark Wihlstrand gick vidare i alla fall. Gissa vem som har "lärt upp" honom i drama...?

2007-09-28 @ 12:56:31
URL: http://evaihjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback