Najs

Just nu bara myser jag! Jobbade idag fram till 16 men efter det har det bara varit softning på schemat. Var på Bite line med Bia och Isa och åt tacobuffé, supergott som vanligt! Sen skjutsade de hem mig och jag bytte till myskläder och tog en kort promenad i stormen för att köpa Klick! och lösgodis. Jo, idag är det lördag så jag gör vad jag vill! Haha =) Har nyss badat badkar och läst Klick! i över en halvtimme, så avslappnande! Nu ska jag kolla på TV tills jag stupar. Åh, en kväll helt i min smak!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Pontus

Hello Baby! Låter som att du hade en bra kväll i lördags! Jag har skrivit en packlista till fjällen nu. Jag tror att du måste ut och handla lite frystorkat etc. Rings ikväll!
Kärlek!

2007-09-17 @ 13:10:31
Postat av: Jennie

Låter skönt med en slapparkväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback