Röros i bilder


Det var jättemysigt att promonera på gågator. I Funäs finns ju knappt några trottoarer!
 


Alla pappor under 30 får ha häng, haha.


Ved mitt i stan. Mysigt.


Rester från koppargruvan som var i bruk fram till 1950-talet.


Fina trähus alldeles nedanför "gruvområdet".


Fint staket. Eller nåt.


Koppar.


Kyrkan, som byggdes i slutete av 1700-talet.


Utanför muséet, som vi dock skippade.


På svenskvägen...


....Stod passande nog en 240! =)


Som vanligt då jag och Baby gör saker så handlar det mest om att äta.
Först lunch på en mysig pub och sen kaffe med dopp på mysigt kondis (bild).

Kommentarer
Postat av: Jennie

Näe jag har inte skaffat nytt jobb. Pontus missförstod nog Richard. Jag blir kvar på IKEA ett tag till. Ska bli superkul att ses snart! Pontus har bjudit in sig på middag, så vi fixar käk tills ni kommer!! Fredde & Elin kommer oxå. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback