Myskväll

Åh, fredag! Så skönt att bara slappa! Jobbar imorgon men fredag är ändå fredag. Pontus och jag har handlat mat till en begynnande fisksoppa innehållande bla räkor, lax, rotfrukter, citron, grädde....Mmm, det kan bara bli fantastiskt då Pontus lagar! Vi (ok, jag) köpte även vita liljor - så fint! Har så klart tänt massa ljus med, så snart ska det mysas i "lilla salongen", matrummet alltså =)

Pontus kom hem kl 22 igår och vi tog en sväng förbi McDriven oh köpte ett meal till Pontus och en burgare till mig. Vi åt och sen gick vi och la oss men låg och pratade i nån timme. Pontus har ju varit borta två veckor så vi hade lite catching up to do. Jag gav Pontus ryggmassage och vi skrattade både gott då jag efter typ 15 minuter klagade över att knäna låst sig och att jag hade ont i ryggen, haha. Då vi var 16-17 kunde vi massera varandra i flera timmar. Visst, knäna låste sig kanske efter en kvart då med men aldrig att man skulle ha sagt nåt! Nej, man led i det tysta för att man var sååå kär. Hihi, det är vi ju så klart nu med men nu är det liksom lite...lite mer nio år senare helt enkelt.


Nu ska myskvällen börja på riktigt!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha jasså, börjar lederna ge vika redan?! Känner såå igen det där med att åka o hämta sin boy på bussen kl 10 för att få en intensiv helg tillsammans och försöka hinna prata i kapp de senaste 2-3 veckorna man varit ifrån varandra! Men det är mysigt på nåt sätt oxå dessa helger, för man vill verkligen spendera varje minut tillsammans, eller hur?! Ha en bra helg! Vi ska kolla på bil! (=kombi)

Postat av: Maria

aaah, vad sugen jag blev på fisksoppa! hoppas ni har en riktigt mysig helg=)

2008-02-02 @ 19:38:55
URL: http://lindstrombarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback