Östersund del 1!

image462
Invigning av Skidskytte-VM i Badhusparken. Sahara Hotnights i bakgrunden på storbildsskärmen
image463
Marie och Cleaes i kön till "tältet" på Stora torget. Dags för en öl!
image464
ACO på väg
image465
Feststämning på läktaren, kul att ha upplevt ett VM!
image466
17000 åskådare. Norrmännen hördes mest =)

Blogg.se verkar lite segt så resten av bilderna kommer senare. Vi har iaf haft en toppenhelg med Claes o Marie i deras nya hemstad och deras nya fina lägenhet. Tack!

Kommentarer
Postat av: Linda Johansson

Hej Lina!

Jag försökte hålla utkik efter er i tv:n i helgen, men jag kunde inte se er...! Ser ju ändå ut som att ni satt rätt nära, och jag som spana så flitigt.

Det var kul förstår jag, även o det inte blev några svenska framgångar. Vi får hoppas idag på staffetten och till helgen igen. Ska ni titta då med?

Ha det gott, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback