Östersund del 2!

image469
Babies på vift
image470
Ryssen som vann 1:a dagen, sprint
image471
Östersund - vinterstaden. Gulligt värre med snöhjärtat!
image472
Bejbi på läktaren bland massa norrmän =)
image473
Claes och Pontus på restaurang En liten röd. Röda saker överallt ...lite för mkt av det goda
image474
Jag och Marie väntar på förrätt!

Den här helgen har gått alldeles för fort och jag och Bejbi har setts alldeles för lite. Pontus har haft en kompis från Jönköping här och de fiskade hela lördagen medans jag jobbade. På kvällen var vi på fest hos Fredde och
Elin med Rille och Jennie. Mycket trevligt! Idag var Pontus och Andreas bakis och gjorde inte många knop och jag skjutsade hem Bia från stan till Matfors och sen åkte jag till mamma och pappa och åt frukost. Sen gick vi ut och gick två timmar, skönt! Efter Andreas åkt hem kom Pontus till mamma och pappa också och vi åt middag. Nu har vi varit och tvättat bilen (för hand!) och ska se på Nip/Tuck nu. Ja, så var den helgen förbi. Suck! Men om två veckor ska vi umgås dygnet runt i två veckor, längtar!!

Rille och Pontus, Jennie, Elin och Texas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback