Alles gut! =)

Ja, Pyret ligger rätt! Är så glad! Iofs så sa ju barnmorskan att den kan vända sig fortarande då den inte är fixerad men att den troligen kommer att ligga kvar så där nu, med huvudet neråt.  Jippie! Sen så ligger den förmodligen utåt med bröstkorgen med, det är därför man kan känna fötterna så tydligt. Det kan dock ändras. Sen som en extra bonus så hade blodsockret sänkts och blodtrycket var jättebra. Både de värden har ibland varit lite höga, men inte nu alltså. Magen växte på fint (36 cm) och hjärtljuden (138) var bara bra. Jippie, som sagt! =) Ytterligare en extra bonus var att Pontus kom dit! Han struntade i lunchen på jobbet och kom dit, utan att säga något. Jättekul!

Nu ska vi åka och handla och tanka. Sen blir det mer packning (jo, jag hann med nästan hela min garderob förut) och middagslagning och kanske någon film eller så. Ja, en vanlig kväll alltså.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Men gud så skönt att hon/han låg rätt. Har tänkt på dig. =/ känns lite konstigt... nu börjar det verkligen gå upp för en att du ska vara borta. Vem ska då sköta snacket med Anki på måndagarna då?!?!? Men åhh. Men du... jag har startat en blogg om Felicia. www.almafeliciamadelene.wordpress.com Kolla in vettja. =)

Kram på er. Och va rädda om er.

2008-07-16 @ 18:51:55
URL: http://elleonora.wordpress.com
Postat av: Sophia

Va skönt att höra att pyret ligger rätt. I början av min graviditet ville jag inget hellre än att få föda med kejsarsnitt, men det har ändrats helt. Nu ser jag fram emot att föda "naturlig" väg. Visst kan jag bli lite nervös när jag tänker på det, men i det stora hela så känner jag mig lugn inför uppgiften.



Nu har vi inhandlat allt som behövs inför skruttens ankomst oxå, så nu får han/hon mer än gärna komma. Börjar bli en aning tungt nu.



Ska bli spännande att se vem som hinner först ;). Pyret eller skrutten?



Ha de gott!

2008-07-17 @ 18:20:17
URL: http://sophiaolsson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback