Det kommer mera!

Kan detta vara det mest onödiga inlägget ever? Haha, ett inlägg om att det kommer ett till inlägg förmodligen ikväll. Jag har lite sommarbilder etc som jag vill visa, så more to come, som sagt!

Annars går dagarna åt till att sola, bada, vara med mamma och pappa (sistnämnda har dock börjat jobba idag)...kvällarna spenderas med Pontus och vi packar mest och nätterna spenderas till att bråka med Pyret som bestämt sig för att inte låta mig sova nåt mer nu innan det är d-day. Haha, eller alltså det är väl inte så att Pyret direkt är så aktiv så jag vaknar av det, men jag sover allmänt oroligt och ryckigt, som jag inte alls gör annars och inte heller gjort förrän nu så här sent i graviditeten (b.f 13/8).

Jaja, nu får det vara nog. Mer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback