Axplock Thailand mars 08 del 5

image505
Båttur med en jättefin katamaran. Lunchen var också kanon!
image506
Eva och jag i nätet mellan "båtarna".
image507
Mamma njuter, även om hon inte ser så glad ut =)
image508
Pontus trimmar skägget på en av gatans frisörsalonger.
image509
Take away pad thai på rummet. Skönt att stanna hemma en kväll och bara softa!
image510
Pontus äter jätteräkor i fiskebyn Ban Bao. Dock saltade de skaldjur och fisk väldigt dåligt så det var tyvärr ingen kulinarisk upplevelse.
image511
Några ur den 14 man starka gruppen.
image512
Nora har många sidor =)
image514
So long, Koh Chang

Alltså, en kanonsemester med fin strand, otroligt fint hotell, bra och billig mat, trevligt sällskap och massa vila!

Kommentarer
Postat av: jennie

Guud vilka härliga bilder!
jag måste ta tag i min flygrädsla, så jag får uppleva detta paradis jag med=)
/jennie

2008-03-20 @ 09:43:24
Postat av: Maria

Å vad kul med alla dessa bilder! jag har också lagt ut en del. Har ju typ 150 i datorn bara...!
Ja vi hade det verkligen hur härligt som helst, jag längtar redan tillbaka till värmen och det ljumma havet. Hoppas ni får det bra i östersund och glad påsk!

Postat av: lagom är bäst

Ååååh - härligt! Vad kul att det blev lyckat, när ni har planerat och gnetat så länge före resan!

Och vad har jag gjort sedan sist? Tja, bl a startat en blogg till ...

Kram från Eva K

2008-03-25 @ 12:15:43
URL: http://lagomblogg.blogg.se
Postat av: Victoria

Häärligt, man nästan känner hur gott maten doftar. Underbara älskade Thailand :-).

2008-04-07 @ 17:59:46
URL: http://www.dumle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback