Lite bild och lite text

 
Denna supertuffa t-shirt har Mirabelle fått av Marcus och Maria. Äkta vara också, shoppad i New York!
Kläderna hon har idag är de typ av kläder som jag och Pontus helst klär Bella i; mysbyxor med mudd i midja och fot från H&M, svart body från H&M och så då pricken över i:et just idag, t-shirten.

  
1) Mirabelle på jakt efter Lejonet, som har fått tagit över Timrånallens TIK-tröja. Anledningen är att nallen var från tre år och då Bella nu vill stoppa allt i munnen fick lejonet, som är bebisvänlig, låna t-shirten så vi iaf kan vara TIK-supportrar! 2) "Kolla, jag har ju rosa saker ju!" Bella visar de enda vantarna hon inte hatar att sätta på sig. Dessa är med kardborr och behöver alltså inte "tryckas på" vilket underlättar påklädningen. Vantarna fick vi av våra snälla grannar/hyresvärdar då vi ganska nyss kommit från BB.  3) Förutom fingrarna slickar hon gärna på filtar, gosedjur, allt i babygymmet....Hon kan inte föra saker till munnen än, förutom händerna då, men om hon ligger tillräckligt nära något undersöker hon det gärna med munnnen och tungan, haha.

    
Så här fint är det från vår balkong sett. Taget nu vid 12, tre minus och solen som försöker ta sig fram mellan molnen. Åh, va jag längtar till "riktiga vintern", med massa snö!!


Kommentarer
Postat av: Elin o Fredrik

Hej!! Cooling Bella med balla NYtröjan!!Vilka fina bilder du har knäppt, här är det lika fint med frosten men utan snö på marken! Jag ser i princip inte dagsljuset på vardagarna, F går alltid med Tex på mornarna när jag är aptrött och ska iväg på jobbet och sen när jag kommer hem är det svart ute, det gäller att utnyttja helgerna!

Tack för det fina kortet vi fick idag, vi kommer gärna om man kan OSA på en blogg haha! :)

Nej nu tror jag att jag ska blogga lite, vi har varit utan internet i en vecka och jag har haft abstinens!

Kram och hälsa Bella och Ponta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback