Kusinerna på besök i Funäs!

Oj, så tyst det är här just nu. För trettio minuter sedan åkte Marcus, Maria, Tuva, Nora, Bia, Sara och Isa hem. De har varit här hos oss sedan i fredags så det blev som sagt en väldigt skillnad nu då de åkte. Tyst, lungt och lite trist. Vi har haft så kul och mysigt och alla ungarna har lekt jättemycket och "bra" ihop. Eller, Mirabelle har väl inte direkt lekt så mycket men hon har varit jättesnäll hon med.

Vi har hunnit med en minitur på fjället, lunchat på byn, ätit massa gott hemma, spelat guitar hero...men mest bara umgåtts helt enkelt!

 
Isa gungar med Skarvarna i bakgruden. Pontus lär Isa att spela gitarr.

 
Lådan var bästa leksaken, Tuva leker "gubben i lådan".  Sara myser och Bella äter.


Tripp, trapp, trull!

  
Bella och Pontus på Flatruet. Pajasar. Mysfika/lek.


Nora gör en snöboll.

 
Fikatajm!

 
Guitarrhero och mys med morbror.

 
Trångt var det, men hjärtligt!


Jag och Pontus på byn.

Alla bilder från Flatruet + den sista är tagna av Marcus och Maria...Tack för lånet! ;0)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken mysig helg ni haft tillsammans. Vad roligt att alla ni syskon är jämngamla och att alla har barn i samma ålder, det är värdefullt!



Bilden på Marcus och Mirabelle är helt underbar!



Kram

2008-10-19 @ 15:44:29
Postat av: Elleonora

Vilken underbar helg ni verkar ha haft =) Längar upp nu känner jag.



Självklart kommer vi och hälsar på när vi åker till Hede. Vill ju träffa er och lilltösen! Se hur stor hon blivit. Och sen vill jag hålla i henne. :)



Men jag hör av mig innan jag åker upp. Kram kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback