Måndag!

Det blev sovmorgon imorse, eller det har vi ju nästan varje dag, bebis-mått räknat. Men idag var jag sist ur sängen, klockan 9.30. Skönt, speciellt då jag är lite förkyld och därav lite trött. Trots förkylning har dagen varit super! Jag och Pontus har stiftat bekantskap med ytterligare ett trevligt par och deras bebis här i byn. Vi gick en promenad och fikade på Loftet, perfekt föräldrar-bebisar nöje!

Sen gick vi hem och gjorde tacopaj. Jag måste ha lagt av mig från jobbet för den blev inte alls lika bra som den brukar vara där. Men den mättade iaf! Sen så har jag småpysslat lite; lagt i en tvätt, sorterat ren tvätt, bestämt Mirabelles kläder tills imorgon, haha. Låter skummare än vad det är tror jag, dock! Vi har ju hennes kläder i "förrådsrummet" så då är det bra att i förväg ta fram och lägga på skötbordet så det är klart på morgonen så man kan ta det i samband med blöjbytet. Bra va? ;0) Imorgon blir det ännu ett försök till klänning på den lilla damen. Vi tycker mest att det är jobbigt det här med klänning. Den far bara upp och lägger sig som en knöl vid skuldrorna. Tror det blir lättare då hon blir större. Men som sagt, imorgon ska hon få testa igen. En brun mjuk klänning med lite rosa och oranga detaljer. Så får hon ha bruna manchesterbrallor under så det blir lite tufft.

Appråpå kläder så fick vi ju världens tuffaste t-shirt av Marcus och Maria från NY! Ja, ni kan ju kanske gissa. Japp! En "I love NY", ni vet med det röda hjärtat? Så snygg! Den är liite stor nu men typ till jul tror jag den är kanon! Tänk till jeans, så snyggt!

Nu ska jag hänga lite med min familj. Hör att Bella och Pontus leker i gymmet...

Kommentarer
Postat av: Pontus

Tja Baby! Snart kommer jag hem! Puss!

2008-10-21 @ 16:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback