Fredagsmys =)

Har nyss ätit micrad middag ute på altanen. Ja, man måste ju passa på då det är så fint väder! Det varierar dock kraftigt här i fjällen så nu är det molningt och blåsigt igen, haha. Mirabelle hade somnat i soffan så då jag satt ute passade jag på att testa babyvakten. Den funkar verkligen super och verkar vara en vettig pryl för de 400 kronorna vi la på den. Kanon!

Fredagsmys ikväll kommer att innebära TV, godis, skvallertidningar och häng med dötra förstås! =) Pontus kommer hem vid 21.45 så då blir det väl kanske en film eller så om vi orkar och om Mirabelle är lugn. Ska prata med mamma också. Fick lite mamma-längtan idag då jag var ute och gick. Tror det beror på att Pontus mamma ju kommer imorgon och då vill jag ju liksom träffa min mamma med. Haha, jag låter som en avundsjuk treåring men så är det. Men det är väldigt kul att Pontus föräldrar kommer hit också. Jag gillar dem jättemycket och jag är helt säker på att det är ömsesidigt! Saknar jag inte pappa då? Jo, det gör jag förstås! Men mamma och jag är väldigt tajta på ett speciellt vis, tror jag. Hoppas jag och Bella också blir det! =)


Jag gick ner till byn iklädd bandana (me like!), fleecetröja, vida 3/4 jeans och eccoskor.
"I'm a funäsdaling, yes I am..." ;0)


Delar ut kvällens underhållning...




Kommentarer
Postat av: Jennie

jo det är de dropparna, miniform eller nå liknande hette de. Synd att ni tappat dom, men det finns ju att köpa receptfritt, tror de kostar 79kr om jag inte missminner mig. Hoppas ni har en mysig kväll utan skrik ikväll.

Postat av: Elleonora

Jag är inte riktigt nöjd med håret. Men det blir nog bra till slut. =) Saknar er... Kram.

2008-09-05 @ 22:40:42
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback