Mätt och belåten


I soffan nyss efter en ovanligt lång amning.
"Det ska va gött att leva..."

Kommentarer
Postat av: Maria

Å det såg härligt ut, den som kunde slappna av på det viset... :)

2008-09-04 @ 14:06:02
Postat av: Nettan

Hej Lina!

Vilken fin blogg du har (hittat hit via prinsessans dagbok).

Har en kanske lite märklig fråga... Jag funderar på att klippa mig kort (har idag axellångt) och tycker du e supersnygg i håret!! Men hur ser det ut i nacken? Vill ha nåt som går snabbt och lätt att fixa i ordning =)

2008-09-04 @ 16:03:39
Postat av: Lina

Nettan: Tack så mycket! Jag har haft kort hår senaste åren nu och det är superskönt! Min frisyr är superenkel och tar kanske fem minuter att fixa. Håret är kortare på vänster sida, mer uppklippt vid örat och kortare lugg. Det är även kortare bak i nacken på den sidan. Alltså så är det en liten "svans", alltså inte jättelång, men lite längre på högra sidan bak. Det är alltså sneklippt runt hela huvudet typ. Den effekten förstärks dessutom av att jag inte har några slingor bak där det är kortare så det är ju alltså mörkare där. Så det sneda syns tydligare. Efter dusch så fingerkammar jag håret, blåser det om jag orkar/har tid, drar i geggigt fibervax (jag har H&Ms) och sprejar tillslut - klart! =)

2008-09-04 @ 18:04:56
Postat av: Anonym

Kan försöka fota någon dag här så du får se hur det ser ut bak och på sidan....

2008-09-04 @ 18:05:48
Postat av: Nettan

Tack! =) Tror kanske att jag förstår, fast en bild hade nog inte skadat ;-) Hur som helst, superfint!!

2008-09-04 @ 21:44:59
Postat av: Erika

Helt irrelevant kommentar men vart kommer örngottet med bruna elefanter från? Jättefint ju!!

2008-09-05 @ 20:39:51
Postat av: Lina

Erika: det är min snälla och duktiga svägerska sara som sytt det! tyget han hon köpt på en butik i sundsvall som heter rummet.

2008-09-09 @ 17:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback