Ny jacka!

Fick en jacka av mamma då hon och pappa var här. Ville ha en tunnare skidjacka som man kan ha hela hösten, vintern och våren. En tunn och smidig jacka man kan åka snowboard/skidor i och vara ute och gå i och så där. I Röros fann jag den iaf! Skitsnygg och funktionell Helly Hansen. Me so happy! =) Hade den idag då Pontus, jag och Bella var på långpromenad. Blåser fortfarande väldigt här så en vindtät jacka var perfekt!

Jag i min nya fina jacka och nya fina byxor. Mirabelle i väntan på mat...därav den bistra uppsynen, haha.

Vi har bara tagit det lugnt idag, så skönt. Har nyss ätit middag och ska snart dricka kaffe och kanske äta en av de kaksorterna mamma och mormor bakat till oss? Mm, vi är som två pensionärer jag och Pontus, och vi älskar det! ;0) 


Mirabelle och Pontus har "kontaktstund", mysigt!

Imorgon ska Bella till läkaren på rutinkoll. Ska bli kul faktiskt, det är ju en rejäl genomgång de gör. Efter det sticker vi direkt ut på en lättare vandring, en av de "30 guldturerna" som finns i området. Så imorgon måste vi upp tidigt och göra matsäck och så innan läkarbesöket kl 9.30. Tur att vi tog sovmorgon idag till 9:15! Jo, Bella åt vid 6.30, men somnade om.

Kommentarer
Postat av: Eva K

Aj aj aj ... nu ligger du allt i riskzonen för att ha en modeblogg i alla fall, Lina Lindström!!!! En eloge för att du sätter på dotern mörkblå och bruna kläder i alla fall! Det gjorde jag också med mina (eftersom jag tycker att blått är finare än rosa) men ibland fick de förstås frossa i rosa volanger OCKSÅ!! Som en bonus hade jag ganska mycket småbarnskläder kvar som sonen kunde ha när han kom som nr 3. Inte fullt så kul med rosa volanger.

Postat av: Alina

Tycker du att Prins Philip och Orlando Bloom är lika? Säg vad du tycker!

2008-09-29 @ 17:38:47
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-29 @ 17:39:54
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Jankan

Lina! Hon är ju så lik dig! (Kanske inte på bilden när hon gråter men.. de andra!;) Kram!

2008-09-29 @ 18:48:30
URL: http://yanie.blogg.se/
Postat av: Josefine

Perfekt med vindtätt för brösten =) Så himla aktiva ni är, GO GO!

Jag tycker Mirabelle är SÅ söt och SÅ lik sin Far!

KRAM

2008-09-29 @ 19:56:38
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback