På väg ut!

Pontus jobbar 13.15-21-30 idag så på förmiddagen var vi så duktiga och städade hela lägenheten; dammade, plockade, dammsög och gjorde rent på toan ordentligt. Skönt! Innan Pontus åkte lagade han lunch, jättegod korv- och potatissoppa. Mysigt med soppa nu då det onekligen börjar bli höst här. Jag och Bella ska ut på en prommis så fort hon vaknat och ätit. Målet blir nog Ica och inköp av Klick! och kanske lite smågodis? Hm, egentligen borde jag ju låta bli det nu då jag av bara farten blivit smalare men hey, det är fredag och jag älskar smågodis!


Igår hade Mirabelle riktigt ont i magen men hon blev lugn av att få hänga på pappas arm och till slut somnade hon för natten (amning kl 04) vid 23  som vanligt.
Sekunden innan så höll duktiga Bella huvudet jättehögt, jättelänge! Haha, jo det är sant!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har ni inte provat dropparna ni fick av oss? De funkar jättebra på endel barn. 10 dr innan varje amning.

Postat av: Tina

Tycker att det vekar som att du har ett helt fantastiskt liv. Det ar annolunda mot mitt. Men en dag hoppas jag att mitt liv kommer att likna det lite mer.Jag jobbar som Logistic coordinator pa Polar electro (polar gor puls kolockor) Jag har hand om alla vara leveranser till hela varlden. Later nog roligare an vad det ar. Hoppas att du far en toppen kvall

2008-09-05 @ 17:23:10
URL: http://itulpanensland.blogg.se/
Postat av: Sophia

Miniform heter DROPPARNA vi ger Nora. Hade skrivit fel i inlägget. De är jätte smidiga att ge, 10-20 droppar innan varje måltid och hon verkar till och med tycka att de smakar gott. Så jag tycker absolut att du ska ge dem en chans. Du köper dem på apoteket. Lycka till!

2008-09-05 @ 18:22:09
URL: http://sophiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback