Schemalagt hångel

Haha, ja sedan ett dygn tillbaka hade jag och Pontus planerat den nyss avslutade hångelstuden. Ja, för har man små barn så gäller det att schemalägga sådanna här aktiviteter! Vi vet ju att Bella oftast sover på förmiddagen så imorse klev vi upp 8.30, åt frukost och ammade henne. Sen la vi henne i vagnen, gick ut och gick en kort sväng tills hon somnade, ställde vagnen på altanen, riggade babyvakten och...hånglade! Haha, inte så spontant men väldigt mysigt ändå!

Som jag sa igår då Pontus föreslog att vi skulle städa nu på förmiddagen, eftersom Pontus börjar jobba kl 13. "Nej, städa kan man göra själv, men att hångla är hemskt trist ensam".

Ha en fin dag!

Och hörrni, hjälp
Josefine att samla in pengar till Barncancerfonden. Jag lämnade mitt bidrag via mobilen, hur enkelt som helst!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ni är ju för söta ni två =)

2008-09-23 @ 16:40:25
Postat av: Johanna

Hahaha...ja det är så man får göra ibland. ;) Grattis till den lilla Mirabelle...hon är så fin!! =)

Postat av: Pontus

Jummie! ;0)

2008-09-23 @ 20:31:57
Postat av: Tina

Hahah, hångla är verkligen skit trist när man är ensam. Passa på stunderna som finns. en kopis o hennes man brukar smyga in i klädkammaren för en snabbis, när alla 4 barnen leker..

2008-09-24 @ 15:11:21
URL: http://itulpanensland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback