Toppbestigning; Mittåkläppen 1212 möh


Målet i sikte


Jo, det är vatten! =) Så himla klart!


Förberedelserna är viktiga då man vandrar med bebis!


Och vi gick å gick...


Fortfarande i lågland...


Hurtigaste familjen i stan... eller byn! =)


Och så började det stiga rejält...


...men vackrare och vackrare blev det!


Vi hade verkligen tur med vädret!


I solen och i stigning var det nästan svettigt...Victoria njuter av en paus


Victoria och jag!


Jag kan ibland inte förstå att vi bor mitt i allt detta vilda och vackra!


Pontus har finlir-fotat. Duktiga baby!


Helags


Välförtjänt fikapaus för alla. Bella åt också =)


Fina baby i fina fjällen!


Högt var det, och tiktigt brant på sina ställen. Värre än detta, men så svårt att fota "neråt" =)


Pontus och Victoria lekte Mount Everest


On top of the world


Inga mygg, torrt i marken, ingen snö. Fjällen är som bäst på hösten!


Man sover bra av fjälluft, även mitt i ett "photo shoot"  ;0)

Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Ni är så himla coola som ger er ut med lilla Bella! Beundrar er, tycker jag är hurtig som åker till skogen och tränar hund en gång i veckan.. men då är barnvagnen oftast med o vi har läger på en skogsväg, det är ju stadsmiljö jämfört med er! Häng i!!

Postat av: Victoria

Jättefina bilder! :) Jag kollade upp sidan med mönster och adressen är www.drops.se

Lycka till på bvc imorrn!

2008-09-17 @ 23:35:53
Postat av: Lina

Johanna o Stina: Kul, tack! =)

2008-09-17 @ 23:41:09
Postat av: Elleonora

Alltså... när man står där och ser ut över allt det vackra. Då är det total lycka! Och det kan jag verkligen förstå i ert fall... med lilltjejen och allt. =)

2008-09-18 @ 06:24:17
URL: http://elleonora.wordpress.com
Postat av: Maria

oj vilka vackra bilder! Håller med, hösten är fantastisk en sån där fin dag. Hoppas vädret blir fint när vi kommer i oktober också!

2008-09-18 @ 10:16:07
Postat av: Maria

Hej igen, nu är jag här igen. Är hemma med febrig Nora idag... höstförkylning. Vi såg på barnprogram i morse, Mamma Mirabelle hette det, haha första gången jag hörde Mirabelle förutom på er dotter:)

2008-09-18 @ 13:42:22
URL: http://lindstrombarn.blogg.se/
Postat av: Lina

Maria: Haha, Sara skickade sms om det imorse med! Kul! Stackars er som är hemma, trist. Själv håller jag i skrivande stund på att baka brownies! Är i ugnen nu så det ska bli spännande att se vad det blir! =)



Hälsa familjen och speciellt Nora att krya på sig!

2008-09-18 @ 16:11:07
Postat av: Hanna

åh jag kommer gärna =), och en kaka ska jag nog ha haha, ska lämna på dagis så hör jag av mig sedan kran

2008-09-18 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback