Underbara förutsägbara Bella =)

Haha, och nej  små barn har inga rutiner, och allt kan ändras från dag till dag, I know, men nu är hon iaf i en period då hon sover på förmiddagen. Så imorse klev jag upp tidigt, alltså strax innan åtta, åt frukost med Pontus innan han åkte till jobbet och sen så klädde jag på mig och Mirabelle och gick ut en kort "somna-in-promenad". Sen ställde jag vagnen ute och där står den än, med en sovandes bebis i alltså. Har nog sovit i över två timmar nu. Iaf, då jag visste, eller iaf stark misstänkte, att hon skulle göra det, så passade jag på att städa förut. Så nu är hela lägenheten fin och ren inför mamma och pappas besök i helgen. De kommer ju redan om nio timmar!


Bella i sin tuffa Adidas fleece som hon fått av mormor. Den har hon i vagnen nu, perfekt! 
Kanske ler hon lite? =)


Far och dotter hänger lite. Troligen kollar de på fiske eller krig, haha.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Lina!

När väckarklockan ringde imorse så insåg jag att jag drömt om dig och din fina familj i natt :) Jag o Helena var på besök hos er vilket var superkul - enda skillnaden från verkligheten (tror jag) var att ni bodde i de italienska alperna istället för de svenska fjällen! Ha ha! :)

Vilka fina bilder du har i din blogg förresten!

Må så gott och hoppas ni har en topphelg med släktbesök! Själv ska jag faktiskt till Linkan den här helgen med, vilket ska bli kul!

Kram // Åsa

2008-09-25 @ 15:13:22
Postat av: Tina

Vad söt hon är eran lilla Bella!! Gillar Adidas overallen. Hoppas att ni får en jätte bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback